بهترین های CES 2013
 
بازی های رایانه ای AA77

CES امسال نیز به پایان رسید و تکنولوژی ها، سخت افزارها و نرم افزارهای مختلفی در آن معرفی شدند. اما در بین کمپانی های مختلفی که در این نمایشگاه حضور داشتند، چه کسانی محصولات بهتر و خیره کننده تری را به نمایش درآوردند؟ در این لیست شما با بهترین های CES امسال آشنا خواهید شد.

بهترین سخت افزار مربوط به بازی: Project Shield

NVIDIA دنیا را با معرفی اولین کنسول بازی اش شگفت زده کرد. این کنسول دستی جدید که Project Shield نام دارد، از پردازنده های Tegra 4 استفاده می کند که باعث شده این دستگاه به قوی ترین سیستم بازی Android موجود در بازار تبدیل شود. همچنین این دستگاه دارای یک نمایشگر بسیار باکیفیت به همراه خروجی HDMI است که لذت تجربه بازی های آن را روی صفحه نمایش های بزرگ بسیار زیاد است. این دستگاه هیجان انگیزترین تکنولوژی مربوط به بازی در CES 2013 بود.

بهترین نمونه آزمایشی: Oculus Rift

Oculus یکی از زیباترین تکنولوژی های Virtual Reality را به نمایش درآورد که تا کنون مانند آن را تجربه نکرده اید. Oculus Rift دنیای واقعی و مجازی را به زیبایی با هم ترکیب می کند. این دستگاه هنوز در مرحله آزمایشی قرار دارد، اما یک تجربه بی نظیر را به ارمغان خواهد آورد. Oculus به خوبی شما را به دنیای 3D می برد و کاری می کند که خودتان را در دنیای مجازی به بهترین شکل احساس کنید.

بهترین تلویزیون: Floating 4K Ultra HD TV  از Samsung

سالهاست که کمپانی های تلویزیون سازی در حال باریک تر کردن محصولات خود هستند و کیفیت آن ها را نیز به شکل چشم گیری افزایش داده اند، اما Samsung در این چند سال اخیر توانسته تا بازار را به دست بگیرد و معنای تازه ای از تلویزیون و سرگرمی خانگی را ارائه کند. این کمپانی در نمایشگاه CES امسال از تلویزوین های Floating 85 inch با وضوح تصویر 4K Ultra HD پرده برداری کرد. این تلویزوین دارای فریم های فلزی است که باعث می شود نمایشگر را به زاویه های مختلف حرکت داد. در ضمن، خود این فریم ها نیز دارای بلندگو هستند. این تلویزیون بدون کوچکترین تردیدی، بهترین تلویزیون به نمایش درآمده در نمایشگاه بود.

بهترین تلفن هوشمند:  Sony Xperia Z

با یک پردازنده 4 هسته ای و یک دوربین 13 مگاپیکسلی و طراحی بسیار زیبا، نمی توان به راحتی از کنار Sony Xperia Z گذشت. این تلفن همراه هوشمند، نه تنها بسیار زیباست، بلکه بسیار قدرتمند است. صفحه نمایش آن دارای وضوح تصویر 1080p است و تصاویر و فیلم ها را با بهترین کیفیت نمایش می دهد. این موبایل یکی از بهترین تلفن های هوشمند Android در نمایشگاه امسال بود.

بهترین تبلت: تبلت 11 اینچی Visio با Windows 8

Vizio بازار محصولاتش با Windows 8 را گسترش می دهد و نتیجه آن این است که تبلت 11.6 اینچی این کمپانی به بهترین تبلت نمایشگاه تبدیل می شود. این تبلت از پردازنده های AMD بهره می برد و نمایشگر آن از وضوح تصویر 1080p برخوردار است. این تبلت باریک بازده کاری بسیار عالی ای دارد.

بهترین دوربین:  FUJIFILM X100S

دوربین x100S کمپانی Fuji ظاهری کلاسیک دارد، اما کیفیت بسیار بالای آن نظر شما را به خودش جلب می کند. این دوربین دارای تکنولوژی پردازش جدیدی برای تصاویر است و سیستم Focus دستی آن می تواند دور تصویر را روی هم قرار دهد. این دوربین دیجیتال تجربه هیجان انگیزی از عکاسی به همراه دارد.

بهترین PC HYBRID: دستگاه LENOVO THINKPAD HELIX

بهترین PC HYBRID این نمایشگاه را کمپانی LENOVO با مدل Thinkpad Helix از آن خودش کرد. این PC HYBIRD با قیمت 1.499 دلار راهی بازار خواهد شد، اما سخت افزار بسیار قوی ای دارد. صفحه نمایش آن با وضوح تصویر 1080p راهی بازار خواهد شد و دارای کیبرد بسیار زیبا و راحتی برای کار کردن است. نور این PC به شکلی تنظیم شده که چشم های شما احساس خستگی نکنند. همچنین این دستگاه دارای عمر باطری بالایی است.

بهترین اجرا: کنفرانس کمپانی QUALCOMM

کمپانی Qualcomm که پردازنده های مختلفی را برای پلتفرم های موبایل تولید می کند، امسال بهترین کنفرانس را در CES برگزار کرد. گروه Maroon 5 در کنفرانس آن ها برنامه اجرا کردند. قسمت هایی از Star Trek II و Blade II در این کنفرانس به نمایش درآمدند، اما حضور رئیس کمپانی Microsoft در این کنفرانس همه را غافلگیر کرد. کسی فکرش را نمی کرد که استیو بالمر (Steve Ballmer) در صفحه کنفرانس Qualcomm ظاهر شود! این کمپانی همه تکنولوژی های جدیدش را معرفی کرد و توانست همه را تا آخر کنفرانس در سالن نگه دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
یک شنبه 24 دی 1391برچسب:, ::
Amin AA77

درباره وبلاگ


سلام من Amin AA77 امیدوارم از وبلاگ من خوشتان بیاد بیشتر نقد وبررسی بازیهای این از سایت WWW.PARDISGAME.NET نویسندگان=lord rayden-حمیدرضا نیکوفر-مجیدنور دوست
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های رایانه ای و آدرس aa77.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.